Oldal kiválasztása

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

 

  1. Mennyibe kerül a szállítási díj?

Foxpost csomagautomata (2-3 munkanap)
Előre fizetés esetén (barion, előre utalás) 860 Ft
Utánvétes fizetés esetén 1090 Ft
10.000 Ft összegű vásárlás felett ingyenes

Házhozszállítás (2-3 munkanap)
Előre fizetés esetén (barion, előre utalás) 1.600 Ft
Utánvétes fizetés esetén 1.830 Ft
12.000 Ft Ft összegű vásárlás felett ingyenes

 

  1. Kell regisztrálni a vásárláshoz?

 

Nem kötelező, de plusz előnyökhöz juthat vele.

 

Regisztráció után:

  • egyszerűbben adhatja le megrendelését, mivel nem kell minden vásárlás során valamennyi személyes adatát újra megadnia;
  • személyesen kezelheti személyes adatait, így név- és lakcímadatait, e-mail címét és jelszavát;
  • megtekintheti megrendeléseit és azok állapotát;
  • kezelheti a Hírlevél beállításokat;
  • a kedvenceim funkció révén bevásárlólistát állíthat össze és extra, törzsvásárlói kedvezményeket kaphat
  1. Egyedi karkötő megvalósítását vállalják?

Egyenlőre csak ásvány és üveggyöngy karkötőinkből. A saját kollekcióinkban is használatos ásványokból, gyöngyökből, kiegészítőkkel felár nélkül.

Vállaljuk egyéb választott ásványok és kiegészítők beszerzését is, ilyenkor az esetleges felár (drágább ásványokból adódó árkülönbség okán) mindenképpen egyeztetésre kerül már a rendelés leegyeztetésénél. Készleten nem lévő ásványok beszerzése hosszabbíthatja az elkészítési időt 2-3nappal.

  1. Mennyi idő mire megérkezik a karkötő?

Délelőtt leadott rendelés általában a 3.-5.munkanap kerül kiszállításra terheltségtől és a választott futárszolgálattól függően.

Karácsony, Valentin- nap, Anyák- napja stb. ünnepek előtt érdemes hamarabb leadni rendelését a megnövekedett rendelésszám miatt.

  1. Mi a teendő, ha nem megfelelő a méret?

Amennyiben a karkötő mérete megegyezik a kért mérettel, de az mégsem lett megfelelő, úgy kérjük küldje vissza címünkre (1108. Budapest, Dombtető utca 10. 8/35), ingyen a módosított méretre igazítjuk és az újbóli kiszállítási díj megfizetése ellenében kiküldjük Önnek.

Amennyiben mi hibáztunk és a karkötő mérete nem egyezik a kért mérettel, úgy elkészítjük az új karkötőt a helyes méretben, kiküldjük futárral és az új karkötő kézbesítésekor a futárral visszaküldi a rossz méretű karkötőt az eredeti csomagolásában. A szállítási költségeket ebben az esetben mi álljuk.

  1. Mi a teendő, ha meggondoltam magam a vásárlást illetően?

14 napon belül bármikor meggondolhatja magát. A terméket hibátlan/sértetlen állapotban kell visszajuttatnia hozzánk, mi pedig visszatérítjük a vásárlás költségeit, Önt csak a visszaküldés díja terheli. A visszatérítést az áru visszaérkezése után fizetjük vissza egyeztetett módon.

Az egyedi elképzelés alapján,külön megrendelésre készült karkötőket nem áll módunkban visszavenni, kicserélni, csak méretváltoztatást vállalunk, ha szükséges.

  1. Mire figyeljek az ékszerek kapcsán?

Az ásvány ékszerek közül erős napsütésnek, hőnek kitéve egyes ásványoknak változhat a színe, erős vegyszerektől, párás levegőtől, gyógyfürdők vizétől bemattulhatnak. Mind az ásvány, mind porcelán és üveg ékszereinket óvja erős ütődéstől. Nemesacél ékszereinken a vegyszerek és a gyógyfürdők vize foltot hagyhat. Gyöngy ékszereink dupla rugalmas szálra vannak fűzve, mely az átlagos fel-le vételt hosszú távon tolerálja, viszont az erős rángatást nem.

  1. Készítünk-e ásvány ékszereket gyerekeknek?

Mivel a gyöngyök aprók és a gyerekek nem biztos, hogy rángatás nélkül fogják használni, így gondot okozhat a gyöngyök esetleges lenyelése. 3éves kor alatt semmiképp sem ajánljuk, később is csak szülői felelősségre.

  1. Nem találom a kérdésemre a választ!

Bővebb tájékoztatást kaphat az ÁSZF-ben és az Adatkezelési tájékoztatóban, mely elérhető a honlapunkon. Amennyiben nem találja kérdésére a választ, keressen minket bizalommal ügyfélszolgálatunkon.

Email: info@beeyourself.hu

Telefon: +36 30 965 1288

Telefonos ügyintézés hétfőtől péntekig 8-16óráig

 

 

Kosár
  • Nincs termék a kosárban